Förföljd

På onsdagar går Emma på dans eller Minifunk som den här kursen kallas. Hon gick ju på barndans förra året men tycker det här är mycket roligare.

- "Mamma, det är sån där häftig musik du har hemma".

Nu sa hon inte något om att jag var häftig men jag tolkar det nog så i alla fall! :-)

Idag fick Ida följa med och leka medan Emma dansade. De har ett rum utanför med lite bord och stolar, en soffa och lite leksaker för de mindre och lite plats att springa runt på - vilket Ida gjorde. Helt plötsligt ser jag att hon tittar ner på golvet och går iväg. Sen tittar hon ner igen och går iväg några steg lite snabbt och håller på så flera gånger tills jag inser att hon ser sin egna skugga som hon försöker smita ifrån. Åh vad jag önskar att jag hade kunnat filma henne. Jag försökte ta ett kort med min (kära) iPhone men självklart såg hon ju att jag tog upp den och ville - som alltid - titta på korten på henne själv i den - så hon glömde bort skuggan som förföljde henne.

Förresten så har jag namnsdag idag och blev överraskad med blommor och favoritchokladen Lindts... Mmmm! Och JA jag räknas fast det i almanackan står JENNY... men för er som inte visste det så stavade jag så förut - fast det var många år sen... :-)

Jennie / 6 okt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0