Tjurruset

Då var det "äntligen" dags för tjurruset som jag har vetat om i snart ett år men för övriga ca ett halvår. Av 11 tillfrågade så var det 4 st som vågade ställa upp.

Här är dom fyra tappra: Björn, Henrik, Daniel & Stoffe.
Loppet var blött, lerigt, halt, kallt, jobbigt men framför allt jäkligt roligt!!!
Vi var alla överens om att detta måste vi göra om.

Emma hejade på från start till mål och hon var lite fundersam varför jag var så smutsig när jag kom i mål.

Anna och familjen Skoog var också och hejade på sina tappra män.

Henrik såg ut att trivas i skoogen!!!!

Jag hade inte mer brottom än att jag kunde ställa upp framför kameran.

Stoffe in action. Han hade bäst tid av oss fyra, det var nog för att han inte stannade för fotografen!!
 
Vissa passager fick man krypa upp ur leran, där leran sträckte sig över knäna.

Vissa fick kämpa längre än andra för att komma loss. Här är en som satt fast i över 10 minuter innan han kom loss. Då utan skor!!!

Såhär glad var Björn när han gick i mål.

Glad och nöjd efter målgången med ölen i handen som Andreas S hade utlovat.

Tack för denna gång och på återseende och då hoppas jag på att fler törs ställa upp.
Dock tror jag ej att Tomtens Gossar kommer att få en så högt plaserad löpare som i år.
Våran "värvade" Skotte kom ju på andra plats totalt. Bra jobbat säger jag bara.

Daniel / 24 Oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0