En lugn helg

Den här helgen har vi fått hålla oss på hotellet då Ida har haft runt 39 graders feber och har mest legat på rummet och tittat på filmer: ”Dora Utforskaren”, ”Loranga” och ”Teletubbies” är det som har stått högst i topp!

 

Som tur är har det varit ganska mulet och kommit ett par regnskurar de här dagarna så det var varit riktigt mysigt att ta det lite lugnt och mysa med Ida. Världens bästa storasyster har hjälp till (som alltid!) och fått Ida på bättre humör när hon varit hängig och jag och Daniel har turats om att stanna på rummet och försöka få henne att dricka.

 

Emma och jag gick lördags kväll iväg – jag unnade mig både en fotmassage och en manikyr och Emma gjorde flätor.

 




Men annars har det inte blivit så mycket gjort – förutom att vi har lyckats få Ida att må bättre – och det är huvudsaken!

 

Jennie


Kommentarer
Postat av: morfar

Vad fin du blir! (och är!)

Kramkram

2011-08-02 @ 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0