35 års dagen

I lördags fyllde jag 35 år och tanken var att vi skulle samla alla goda vänner vi lärt känna här nere och grilla på stranden alla 40 personer men det blev lite andra planer då jag inte riktigt mådde hundra. Jag var dock väldigt nöjd ändå för jag fick fina blommor av min kära make...



... en fantastiskt god chokladtårta med chokladmousse...



...som avnjöts med de närmaste fina vännerna och familjen på balkongen i det runt 40 gradiga solskenet...



...och jag fick en efterlängtad fin iPad med rosa skydd som matchar bikinin.



Kvällens middag blev med samma sällskap på favoritrestaurangen Lindas på Long Beach.



Tack allihopa för att ni förgyllde min födelsedag och tack alla där hemma för alla gratulationer! Nu är födelsedagen över och som varje år kan julen påbörjas den 18:e december - så även här!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0