Fullt upp

Oj, oj, oj vad dålig jag har varit på att blogga den senaste veckan men det har verkligen varit fullt upp.

I lördags den 3 december skulle Karin och Alexander ha åkt hem men de blev kvar lite till då Edvin fick vattkoppor så de fick en lite längre semester än de hade tänkt.

I måndags 5 december kom min fina vän Madeleine ner med sina härliga tjejer Olivia och Nelly som också är kompisar till Emma och det var helt underbart att få träffa dem alla.

I tisdags 6 december kom härliga familjen Schmidt hit från Phuket där de ska bo i tre veckor men de kom över till vårt lilla Lanta i tre dagar och de åkte hem i fredags 9 december.

I fredags 9 december var vi tvungna att besöka Krabi Immigration för att få stanna ytterligare 30 dagar i landet - och det fick vi!

Så det har minst sagt varit fullspäckade dagar och plus allt ovan så har jag min B-uppsats som jag ivrigt jobbar med så fort jag hinner. Jag älskar att skriva så när jag väl får tid att sätta mig ner i lugn och ro så är det himla kul. Vi har två frivilliga inlämningar där vi kan få hjälp med upplägget och det var den 5 december och imorgon den 12 december så jag har haft lite tufft att lämna in i tid men det har gått till slut.

Ja, när morgondagen är över och inlämning nummer 2 är klar så ska jag uppdatera bloggen med lite bilder från veckan som gått.

Sen på tisdag kommer mina föräldrar, min syster och hennes två söner så då blir det fullt upp igen och sen fyller jag ju 35 år på lördag (så nu har jag påmint er) så då blir det också fullt upp!

Trevlig 3:e advent på er alla önskar vi från ett varmt Koh Lanta!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0