Njurinfektion

Så där ja - då har jag provat på hur det är att ha njurinfektio också och det var inget jag skulle rekommendera. Jag har haft ont i magen i runt en månad och läkaren trodde först det var magkatarr men när medicinen inte hjälpte och symtomen ändrades så blev det provtagning och det visade sig alltså vara en njurinfektion i höger njure!

Så nu har jag fått 8 antibiotikasprutor, värktabletter, antibiotikatabletter och febernedsättande tabletter och känner mig mycket bättre - vilket var tur för annars hotade läkaren med Bangkok Hospital i Phuket i 4-5 dagar...

Jennie

Kommentarer
Postat av: Lille-Mor & Leena

God jul på er... Hoppas ni har det gott!

Saknar dig Jennie, här på Scania.

Tur att vi hittade din blogg, så vi kan spionera på vad ni gör.



Kramar Rekryteringscenter



2011-12-20 @ 10:44:12
Postat av: Anonym

2011-12-20 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0