Möhippa och flytt

Den 28 maj fick bli sista helgen i huset och stora flyttlasset gick då. Daniel fick ta hjälp av kompisarna Oliver, Björn och Emanuel för att få iväg alla möblerna. Själv drog jag iväg på bästa Karin Lagsjös möhippa. Så jag roade mig gott medan stackars maken fick slita hemma i huset!

Möhippan var superlyckad och vi hade himla trevligt. Viktigast är dock att den blivande bruden har kul och det verkade det som. Hon fick förutom oss nio tjejer även sällskap av den uppblåsbara Geourgos Galvin kallad George och han blev även mäkta populär på räkkryssningen vi åkte på.

Kvällen avslutades vid midnatt och jag och min andra granne Sandra tog med oss Karin hem i en taxi och fick då gå och lägga mig på en madrass i arbetsrummet där min familj låg och sov, resten av huset var tömt på möbler...

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0