Scaniamilen


Den 26 maj var det så dags för den årliga Scaniamilen på Gröndal. Det finns tre olika lopp att välja mellan: barnloppet på 800 m, Scania Femman på 5 km och Scaniamilen på - så klart - 1 mil.

Emma sprang barnloppet på 800 meter och gjorde det bra! Efter hennes lopp var det fiskdam, lite mat, ansiktsmålning och hoppborgen som gällde och hennes pappa följde snällt med!



Sen var det dags för Scania Femman som både jag och Daniel valde och eftersom jag inte har sprungit alls under våren - mer än typ tre gånger på löpband så hade jag inga höga förhoppningar om att ta mig igenom loppet på en bra tid. Men målet var att ta mig igenom det utan att dö och det lyckades jag med - så jag får väl vara nöjd!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0