Växjö

Den 3 juni var det dags för den allra sista resan till Linnéuniversitetet i Växjö för den här terminen!

Så kl. 09:00 bar det iväg och det var nog en av de varmaste dagarna hittills i år som vi fick sitta i bilen i 5 timmar. Men vi passade på att ta svängen förbi Valdemarsvik där Anna, Björn & Tyra höll hus och tog en paus där i värmen - sen åkte vi vidare till Växjö.

Jag hade ett seminarium och en muntlig presentation om min paper och det gick på två timmar och sen var det dags att åka hem igen - i värmen! Så nu kan jag andas ut och känna mig stolt över att jag lyckats att studera Sociologi på heltid samtidigt som jag har jobbat heltid - det har varit skittufft i perioder men nu efteråt känns det som om det var hur lätt som helst :)

Så nu är det bara att luta mig tillbaka och invänta betygen och se fram emot höstens kurser!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0