Nu börjar flytten kännas verklig...

Vi har ju packat en hel del i huset men eftersom vi bokade in en fest mitt i alltihop så har vi inte kunnat packa riktigt allt. De flesta möblerna är kvar och mycket i köket var kvar till festen - men nu är det sista veckan så nu kör vi...

Nu börjar det verkligen kännas som om vi ska flytta. Nu står det flyttkartonger överrallt, jag har tagit ner alla tavlorna och gardiner, i köket är skåpen nästa tomma - typ bara tallrikar, bestick, någon kastrull och stekpanna och vattenkokaren kvar. Glasen har jag packat ner då vi måste göra slut på platsmuggarna som finns kvar sen i lördags.

Badrummet är nästan helt klart och Daniel kan börja tänka på annat som ska göras.

Jag har sålt av lite möbler på Blocket som vi ändå kanske inte hade tänkt att vara kvar och passade på nu så att det blir lite mindre att flytta.

Våra hyresgäster kommer och får sina nycklar den 2 juni och det är massor att göra fram tills dess - så det är bäst att jag jobbar på lite!

Jennie / 23 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0