Måndag 17 okt

Ännu en vecka har gått och vi har hunnit prova med en hel del som vanligt.

I måndags 17 oktober hade jag en inlämningsuppgift i skolan som skulle vara inne som jag inte var riktigt klar med kl. 14:00 när tjejerna slutade skolan så Daniel tog med tjejerna till Patrik och Lena och jag satt kvar hemma och pluggade eftersom uppgiften skulle vara inlämnad senast 17:00. Det gick så där tyckte jag och ledsnade till slut och avslutade texten lite snabbt med en sammanfattning och lämnade in den. Kände mig inte riktigt nöjd men orkade inte mer. Därför var det extra skönt när jag fick bedömningen tillbaka av läraren som sa: "Jag önskar att vi på den här uppgiften hade fått ge mer än G men det är tyvärr det högsta du kan få. Mycket bra skrivet!"

Sen åkte jag också ner till Patrik oc Lena och vi tog en promenad på stranden. 



Middagen blev på Long Beach på restaurangen "Castaway" som hade supergod Texmex mat! Rekommenderas!



Under middagen fick vi se ännu en fin solnedgång.



Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0