Stressig fredag

Oj, oj, oj vilken fredag det blev för mig.

07:40 var jag på gymmet och tränade fram till 08:45.

Sen tog jag moppen från gymmet hem och bytte om och tog moppen ner till stranden för att kl. 09:00 spela beachvolley med Daniel, Micke, Calle, Björn och Joachim. Kändes skönt att slänga sig på moppen kl. 09:45 efter att tillsammans med Calle och Micke ha vunnit matchen!

Sen tog jag moppen hem till lägenheten och tog en SNABB dusch och sen iväg igen på moppen för att hinna till min massagetid kl. 10:00 - 11:00.

Åkte därefter hem igen och packade badväskan och gjorde oss klara för att kl. 12 hämta barnen vid skolan och åka er till Long Beach och luncha på Rann. Vi hade tänkt att ta en lite längre tur neråt ön och äta lunch men tucken gav upp och ville inte starta flera gånger på vägen så vi vände om och när den väl var igång så körde Daniel och Patrik den till Mr Somchai´s verkstad - men hann inte ända fram eftersom den helt gav upp på vägen dit. Men vi fick låna en moppe så att vi kunde komma hem i alla fall.

På kvällen kom Anna & Calle Broman på middag och det var himla trevligt att få prata lite gamla jobbminnen med Anna som är en gammal kollega från Biljettakuten/MrJet som vi träffade här ner och som har barnen på samma skola som Emma och Ida.

Somnade runt 23-tiden och var som vanligt nöjda med veckan som varit!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0