Hemtenta

I onsdags var det dags för mig att lämna in den andra hemtenten i min sociologikurs som skickades ut förra onsdagen och eftersom jag har suttit med den en hel del under veckan så var jag klar redan på onsdag morgon - fast jag hade på mig till 21:00! Lämnade in den och var så där lagomnöjd men orkade (som vanligt) inte sitta mer för då rör jag bara till allt utan jag lämnade in den och tänkte att det får väl "duga".

Fick svaret i torsdags och det visade sig att jag hade gjort bra ifrån mig och fick 24 av 30 p och därmed ett VG - så jag blev supernöjd men samtidigt lite irriterade på mig själv för hade jag kämpat lite till så hade jag fixat alla rätt - när jag såg hennes punkter var jag hade missat!!! Nästa gång kanske...

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0