3 veckor kvar!

Idag - typ exakt NU - borde vi köra upp med bilen på uppfarten vid vårt hus i Vänstra, Nykvarn och återse vårt kära hus som vi lämnade den 31 maj 2011.

Det har inte riktigt sjunkigt in att vi snart ska åka hem och livet här på Lanta rullar på som vanligt. Vi tränar, går på massage, badar, går strandpromenader, äter och dricker gott, umgås med barnen och goda vänner och bara njuter av livet i värmen men allt har ett slut och även detta och i höstas så fick jag lite panik över att tänka på hemresan då jag inte kände mig alls klar med livet här och det är jag egentligen inte nu heller men resan hem börjar kännas verklig och jag har förstått att vi faktiskt är efterlängtade där hemma och det gör mig lycklig.

Mina fantastiska svärföräldrar har kämpat på i vårt hus och målar om och fixar efter våra önskemål och det ska bli superkul att se resultatet som jag vet kommer att bli kanon!

Vi har underbara vänner och familjer där hemma som längtar efter oss och som genom vår planering och vår resa har stöttat oss massor och jag hoppas ni kommer finnas där även när vi kommer hem - för det är då arbetat börjar med att vänja oss vid vardagen, mörkret och kylan och vi har ett helt tomt hus som ska fyllas med våra möbler och saker och ett helt tomt kylskåp och skafferi och vi har massor med sällskap som vi har saknat så bjud hem oss nu bara... :-)

Den 21 februari kl. 08:25 landar vi på Arlanda och kort därefter kommer både våra vanliga mobilnummer och hemnummer att fungera! Så ni vet var vi finns...

Vi är så otroligt nöjda med vår resa och önskar att fler kunde få göra samma resa som vi och vi tänkte få berätta lite om hur vår planering gick, vad man bör tänka på innan och under resan, tips om Koh Lanta och hur vi har haft det under resan. Så är det några som är intresserade av att komma hem till oss och lyssna för att få inspiration till er egen resa så hör av er till mig på [email protected].

Kram Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0