Kandidatexamen

Mitt i all sorg har jag ändå uppfyllt en dröm och känner en otrolig glädje över det. Det är en obeskrivlig känsla efter att ha pluggat i 4 ½ år samtidigt som jag har jobbat heltid i större delen av studietiden och sedan äntligen få slå ihop alla böckerna och vara KLAR!!! Så underbart!!! Men jag har inte klarat det själv så i förordet blev det många tack: 

Förord

Det har varit en lång och kämpig väg för mig att komma hit och det har varit ett tungt arbete med kandidatuppsatsen så jag har många att tacka på vägen. Stort tack till min handledare Gunilla Albinsson för dina synpunkter och råd under mitt skrivande. Tack till min chef och mina kollegor som stått ut med att jag varit disträ i perioder under mina studier. Tack mamma för dina goda råd och stöttning och tack till pappa för att du är den du är! Stort tack till mina svärföräldrar som har ställt upp som barnvakter när jag har behövt få tid till studierna och ett stort tack till mina informanter för att ni lät mig få lyssna och rapportera om era upplevelser.

Ett extra stort tack till min man och mina döttrar som under min studietid har funnits som stöd, uppmuntrat mig när jag behövt det som mest och stått ut med mig under alla stressiga tentaperioder. Jag skulle aldrig ha klarat det utan er!


Jennie


Kommentarer
Postat av: L-M

Hej J

Du är så bäst, och är skitdduktig med allt pluggande, jobb, familj och barn. Så tråkigt att höra om din pappa, och jag tänker på er. Ni är en stark familj så ni kommer ta hand om varandra på bästa möjliga sätt.



Kram L-M

2012-07-02 @ 07:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0