Mallorca avbokat

Den 1 juni skulle vi äntligen ha åkt på vår efterlängtade Mallorcaresa som också var en examenspresent till mig.

Väskorna stod packade i hallen, Daniel hade hämtat tjejerna från dagis och skulle just packa in allt i bilen och hämta mig på jobbet och jag höll på att avsluta och stänga ner på jobbet - då ringer min mamma med nyheten man ALDRIG vill få. Pappa är på Nyköpings Lasarett och de har just fått beskedet att han fått en hjärntumör!

Så självklart ställde vi in resan, lämnade istället barnen till farmor och farfar som ställer upp som vanligt och åkte till sjukhuset. Och det här blev börjarn på en mycket jobbig, energikrävande och sorgsen period.

Så veckan på Mallorca byttes mot resor mellan hemmet och Avd 7, rum 31 på Nyköpings Lasarett!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0