Benahavís

Ja, jag har sagt det förut men får säga det igen: När vi inte har något för oss så tar vi bilen och åker omkring här i närheten för att titta på något av allt som finns att se här! I veckan blev det ett besök i fina staden Benahavís... eller vi hann inte med staden så mycket för vi hittade en park precis vid infarten och där fastnade vi!
 
 
 
 
I parken fanns en teaterscen och självklart bjöds det på show för oss!
 
 
Vill be om ursäkt till min kära mamma (och till min älskade pappa om jag kunnat) för alla cirkusar, radioshower, dansuppvisningar och teatrar ni fått stå ut med hemma i vardagsrummet när jag och min syster var små! Nu förstår jag vad ni gått igenom! ;-)
 
Jennie / 10 okt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0