Güey

Att få äta god mat, dricka gott vin och ha nya bekantskaper och nya vänner att prata med hela kvällen är ju verkligen nåt som passar mig! Och det fick jag göra i lördags, den 4 oktober.
 
Då var det några mammor på skolan som tänkte gå ut och äta på Restauran Güey och jag blev medbjuden! Och vilken kväll, jag kan inte säga att det var längesen jag skrattade så här mycket för mina goda vänner hemma får mig ofta att skratta - ni vet vilka ni är... Men galet kul hade vi!!
 
 
 
 
 
 
Det är ju sånt här man åker iväg för... eller vänta först är det ju för att få umgås med min underbara familj men sen att få träffa en massa härliga människor från hela Sverige som vi får äta god mat och dricka goda viner tillsammans med - livet är gott!!
 
Jennie / 10 okt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0